Før befaring

1. Du tenger en rapport fordi eiendom skal omsettes!

Eiendom har vært kjøpt og solgt i alle år. Det kommer også til å skje i fremtiden. Nå er det din tur igjen, og du trenger litt hjelp.

2. Skjekker litt rundt, velger oss!

Det er mange leverandører du kan kontakte om du trenger en rapport. Vi blir ofte valgt fordi vi har kortere leveringstid, høyere kvalitet eller lavere eller lik pris i forhold til våre konkurrenter. Noen objekter, større spesielt, er vi ikke konkurransedyktige på.

2. Finner ut hva rapporten vil koste!

For å finne ut hva rapporten vil koste kan du kontakte oss på eget skjema for akkurat dette. Normalt utføres dette slik at du ikke blir overrasket når du får regningen. Når du fyller ut dette skjema får du også tilsendt egenerklæringer, og mange opplysninger du trenger for å selge boligen din.

3. Samler informasjon, lagrer på data

I mellomtiden, før bestilling må du som selger samle inn dokumenter, fylle ut erklæringer og forberede deg til befaring. Det er mange saker som må kartlegges i forkant, og informasjon om dette får du hos oss når du undersøker pris.

4.Sender inn bestilling via nettsiden!

Som følger av krav til dokumentasjon, dialog med videre går alle våre bestillinger via nettsiden. Vi har en egen side hvor du kan laste opp alle dokumenter og sikre deg plass i befarings-køen heller før, enn seinere.

Etter befaring

1. Vi er der for støtte og informasjon

Velger du å bruke en bygningsakkyndig fra Allertsen.no takst og tilstandsrapporter er vi aldri mer enn en telefonsamtale unna. Du kan alltid ringe oss på 45151414.

5. Går gjennom informasjon og ringer

Når du har lastet opp informasjon til nettsiden vår i bestilling går vi gjennom denne informasjonen, og ringer deg for å avtale befaring.

6. Ser eiendom, ser etter info!

På befaringen må vi se alle rom, alle bygningsdeler, og det må være adkomst til disse deler når vi ankommer. Vi noterer ned feil, mangler, skader og hva bygget består av.

7. Vurderer og konkluderer

Etter befaring bruker vi litt tid på å lage skisser som viser arealer, skrive tekster, undersøke forskrifter og skape godt innhold for deg og kjøper.

8. leverer rapporten via epost!

Alle våre leveranser er via epost. Dersom du ikke har betalt allerede på befaringsdagen får du regning sammen med rapporten som helst bør betales før rapporten publiseres eller deles med noen.

Vinn-vinn-vinn. 

...

Kontakt – Tryggere

Kontakt- Tryggere bolighandel!
Selger / Rekvirent / Kunde /bestiller, fornavn etternavn.
Telefonnummer vi vil ringe til
Adresse, andel/ seksjon.
Fornavn, etternavn
Kommentar- meglerkontor, megler
Kommentarfelt for utfyllende informasjon.
Det går epost til saksbehandler hos Allertsen.no - Takst og tilstandsrapporter når du trykker #send inn# Legg igjen eposten din her om du vil ha en kopi.